7 Fjell Hundeskole:

Høsten 2022 gikk Siri Jørgensen, Terje Hauge og Per Arne Skare sammen og startet 7 Fjell Hundeskole.
Etter å ha jobbet flere år som hundeinstruktører ved forskjellige hundeskoler og hundeklubber, følte vi tiden var inne til å etablere vår egen hundeskole.

Våre verdier:

Vi er opptatt av å kunne bidra til at alle hundeeiere skal få etablert en positiv og lykkelig relasjon med sin hund.
Vi legger til grunn belønningsbasert og positive treningsmetoder, samtidig som vi tilpasser oss hvert enkelt individ og situasjon.
Det skal være gøy å gå på kurs, både for hund og eier.

Vi brenner for at alle hunder bør få bruke sine unike evner og egenskaper. Forskning viser at dersom hunden blir mentalt stimulert har man alle potensialer for å motvirke problemadferd og styrke båndet mellom dere selv og hunden på en positiv måte.

Vi tilbyr:

7 Fjell Hundeskole kan tilby en rekke tjenester innenfor trening, undervisning og kurs for hundeeiere.
Vi tilbyr alt fra valpekurs, unghundkurs og hverdagslydighet, til mer spesialkurs som rallylydighet, agility, bronsemerke, sporsøk og Nosework.

Noen hunder og eiere lærer bedre når de er alene med mindre distraksjoner, mindre stress og mer konsentrasjon. 7 Fjell Hundeskole tilbyr derfor også privattimer, samt at vi kan skreddersy kurs for enkeltpersoner og grupper.

Instruktører

Siri Jørgensen, 7 fjell hundeskole, Instruktør, Hundeinstruktør, Åsane, Hund